less is more and simple is great



Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Δωράκια και άλλα...

Συμβαίνει σπάνια, αλλά όταν τύχει να μου χαρίσουν κάτι χειροποίητο, η χαρά μου είναι απερίγραπτη! Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, έφερε μαζί του 4 χειροποίητα δωράκια, για το σπίτι, για τις μικρές και για μένα! 


Δύο βραχιολάκια μακραμέ, κι ένα κρεμαστό για το λαιμό, στολισμένα με πετρούλες.


Ένα ιδιαίτερο γούρι, από τα χεράκια της Χριστίνας, όμοιο με αυτά που πρόσφερε στους ενοίκους του ξενώνα της για την Πρωτοχρονιά.



Και τρεις κατασκευές δικές μου, δυο παλιότερες και μια πρόσφατη:


Μια θήκη για να φυλάω τα μικρά γουράκια που μαζεύτηκαν τα τελευταία χρόνια,


ένα φαναράκι, που πεισματικά ποζάρει σε πλάγια θέση, (update: κατάφερα να το γυρίσω!!!) φτιαγμένο από βάζο του καφέ, με σύρμα, νήμα και φελλό,


και τέλος, ένα σετ βραχιόλι - σκουλαρίκια, φτιαγμένο με καφέ δερματάκι και παξιμάδια 6 χιλιοστών.

Εύχομαι σε όλες και όλους ένα όμορφο Σ/Κ :-)

8 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!
    Με γεια και με χαρά τα δωράκια, είναι πολύ χαριτωμένα!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπερα! ειναι ολα πανεμορφα!
    συγχαρητηρια!
    φιλακια πολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια τα όμορφα δωράκια σου, να είσαι καλά να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα δωράκια κι εγώ χαίρομαι όταν μου χαρίζουν κάτι χειροποίητο!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ομορφα τα δωράκια σου!! Να τα χαρείς πολύ πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ κορίτσια! Σε ποιον δεν αρέσει να παίρνει δωράκια; Εγώ πάντως, κάνω σαν μικρό παιδί!

    Καλή εβδομάδα σε όλες σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Great post, thanks for sharing these ideas with us. i am one of the followers of your blog.
    cant wait to hear more from you
    clipping path service

    ΑπάντησηΔιαγραφή