less is more and simple is great



Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικες συνθέσεις

Το Σαββατοκύριακο υπήρξε πολύ δημιουργικό για όλα τα μέλη της οικογένειας. Εγώ ασχολήθηκα με τα μπισκότα μου και δύο τραπεζάκια που "ντύνω" με πλακάκι -θα τα δείτε όταν τελειώσουν-  και τα παιδιά έφτιαξαν από μία  σύνθεση με κεριά για το χριστουγεννιάτικο μπουφέ του γυμνασίου τους. Εγώ έβαψα λευκά κεριά με κόκκινο και χρυσό σπρέι και αποξήρανα τις φέτες πορτοκαλιού στο φούρνο. Τα κορίτσια προμηθεύτηκαν τα υπόλοιπα υλικά, κανέλες, καρπούς από πυράκανθο, κουκουνάρια, κορδέλα, γιρλάντα και κλαδιά έλατου και έκαναν την τελική σύνθεση, στερεώνοντας την γιρλάντα και τα κλαδάκια με πινέζες πάνω στο ξύλο. Τα κεριά δεν είναι κολλημένα, αλλά μπηγμένα σε καρφιά με σχεδόν ανύπαρκτο κεφάλι,  έτσι ώστε να μπορούν να α ντικατασταθούν εύκολα. Οι κανέλλες, τα κουκουνάρια και οι φετούλες πορτοκαλιού κολλήθηκαν με κόλλα κρυσταλιζέ. Α, να μην ξεχάσω και τη συμβολή του "καλού" μου που έφερε φέτες από κορμό δέντρου, ξυμένες και καθαρές και έβαψε και τη μία.

13 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφη!Γεια στα χέρια σας οικογενειακώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες και οι δύο συνθέσεις!!! Καλλιτέχνες οικογενειακώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίθανες οι βάσεις,μου άρεσαν πάρα πολύ,και οι συνθέσεις όνειρο!!!Μπράβο σε όλη την οικογένεια που βοήθησε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είστε καλά κορίτσια! Η αλήθεια είναι πως τα παιδιά το έκαναν με μεράκι και γι' αυτό το διασκέδασα κι εγώ, αν παραβλέψω το γεγονός πως γυρίσαμε εφτά καταστήματα/σούπερ μάρκετ με τη μικρή μου, μέχρι να βρούμε αισίως την πράσινη γιρλάντα στο ΚΟΥΚΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες κι οι δυο συνθέσεις!
    Αυτές οι ψημένες φετούλες είναι καταπληκτικές για διακόσμηση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ eleni, τις φετούλες τις αποξηραίνω κανονικά επάνω στο καλοριφέρ, αλλά για πιο σύντομα τις έβαλα σε ταψί, τις σκέπασα με αλουμινόχαρτο και τις έψησα στους 170 βαθμούς για 1, ίσως 1μιση ώρα. Ωραίες γίνονται και οι φετούλες λεμονιού.
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hola amiga! gracias por tu visita y tus palabras! tus trabajos cada vez más bellos!, muy felices fiestas!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές γιορτές, χρόνια καλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν ειμαι σιγουρη αν ελαβες το σχολιο μου οποτε ξαναγραφω...
    Περασα να σου ευχηθω απο την καρδια μου Χρονια πολλα γεματα πολυ αγαπη ,υγεια .....χαρες ,γελια ,εμπνευση και δημιουργικοτητα.....να σαι παντα καλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ΑrtAtHome, σ' ευχαριστώ για το σχόλιο, είναι πράγματι ωραίο όταν φτιάχνουμε κάτι όλοι μαζί!

    @ Μaria Cristina, gracias tambien a ti por tu visita y tus deseos! Que tengas un buen ano! (me falta la tilde en mi teclado)

    @ lilaki, ανταποδίδω από καρδιάς τις ευχές για υγεία και ευτυχία!

    @ misirlou, χαίρομαι που ξαναέγραψες, γιατί δεν είδα κάποιο άλλο σχόλιό σου. Σου εύχομαι κι εγώ υγεία και πολλές στιγμές ευτυχίας κοντά στους δικούς σου ανθρώπους! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή