less is more and simple is great



Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Χριστουγεννιάτικα σουβέρ με χαρτοπετσέτα

Συνηθίζω να μπαίνω σε καταστήματα που πουλούν αντικείμενα με ένα-δυο ευρώ, γιατί πολλές φορές βρίσκω διάφορα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κατασκευές. Πριν από χρόνια είχα αγοράσει κάτι γυάλινα σουβέρ στολισμένα με ένα κακόγουστο αυτοκόλλητο που όμως έβγαινε εύκολα. Χθες βρήκα τα δύο τελευταία και τα στόλισα  χριστουγεννιάτικα, με τον πιο εύκολο τρόπο... την τεχνική της χαρτοπετσέτας!

8 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πάρα πολύ και τα σουβέρ σου και το να χαζεύω στο 1 Ευρώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικάαπό το τίποτα μπορείς να δημιουργήσεις!
    Έγιναν γιορτινά,πολύ όμορφα!
    Σ΄αυτά τα μαγαζάκια,ανακαλύπτεις πραγματάκια φτηνά για τις κατασκευές μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου simonmad μου!Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Κι εμένα μου άρεσαν πολύ τα σουβέρ σου! Η χαρτοπετσέτα είναι από κάτω ε?Έχω φτιάξει κι εγώ ένα με πολυμερικό πηλό αλλά είχε σχέδιο που δεν μου άρεσε και τον έβαλα από πάνω τον πηλό. Επίσης έχεις πολύ δίκιο για τα μαγαζιά αυτά. Μπορεί να πειραματιστείς με πολλά πράγματα και να κάνεις θησαυρούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α ναι κι εγώ είμαι φαν.....Κάποια στιγμή έλεγα να διοργανώσουμε ένα διαγωνισμό σχετικό, αλλά ξεχάστηκα....Ίσως είναι καλή ιδέα μετά τα Χριστούγεννα. Τα σουβεράκια σου υπέροχα....και ωραία ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που σας άρεσαν, κορίτσια, εγώ τα χρησιμοποιώ και ως διακοσμητικά πάνω στο τραπέζι στο σαλόνι.
    Faiou, σωστά κατάλαβες, η χαρτοπετσέτα είναι από κάτω, με την καλή πλευρά να βλέπει προς τα πάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααα πολύ ωραία και τα αγόραζα έτοιμα!!! Μερσί

    ΑπάντησηΔιαγραφή